Arkadaşlar sezeryanla doğum yaptım erken doğumdu sütüm geliyor ama pek değil kesildi kesilecek sütümü arttırmak için ne yapabilirim göğüs pompası da kanalları uyarıyormuş filan başka önerisi olan varmı bebeğim mamayı sevmiyor Az gelen sütüm de kesilirse perisan oluruz