Z_e_y_a_gul Haticemk ben içiyorum az önce içtim gündüz liğin hiç midem yanmıyor gece oldumu başlıyor yanmaya gavisvon dışında başka birşey geçir miyor
Mhtpflz Haticemk 14 15 ıncı haftalarımda içtim aşırı midem yanıyordu bişey olmadı reçetesindede yazıyor hamileler içebilir dije
peri5860 Haticemk Bana 11. Haftamda rennie vermişti doktor içtim işe yaramadı ben de gittim gaviscon yazdırdım şu an 36. Haftamiza girdik şimdi içmeye gidiykrum içim yatacam yoksa mümkün değil uyumak. 10. Haftada falan normal bence içilir. 11 de ben içmiştim çünkü
Rabiss34 Haticemk merhaba bende ülser var 6 haftalıkken doktorum gaviscon double olanını verdi kullanmakta sakınca yok dedi ve iyi geliyor :)
melikemre20 Bende 7 haftalikken doktor yazdı aşırı mide yanmam ve bulantim oluyordu prilam kullan miden yandıkça da gavisconu icebilirsin dedi günde 4 kereye kadar icelbilirsin dedi ama ben günde 1 -2 falan içiyorum