Esrakckaa Kizlar böyle kac haftalar canim hep tost istedi boyle bu aralar cok yiyorum sucuklu tost… insallah okadar zararli degildir demi? 🥺🥺
Deletedmom0071 Arkadaşım sucuk neden zararlı olsun ☺️ sadece çiğ yenmemesi ve normalden daha az tüketilmesi gerekiyor o kadar ☺️🌸
Esrakckaa Deletedmom0071 Evet bi hafta biraz cok yedim de, bu sefer biraz az az yiyecegim … insan biraz tedirgin oluyor. HAYOR asla cig yemem, once tost makinasina atiyorum ❤️