Merhaba ben 7 haftalıkken kanama yaşadım çok şükür bebeklerim iyiydi düşükmönleyici iğne falan vuruldum progeston kullanıyorum şuan 10 haftalığım kanamam bir gün sürmüştü o günden sonra kahverengi akıntım oluyor az az ama kese altında kanamanın hala olduğunu söyledi doktor bebeklerde sıkıntı yok bu durumu yaşayan varmı kese etrafında kanama ne zman biter akıntım ne zaman biter acaba