Zulalkutluu Arkadaşlar 39.haftaya girdim ishal doğumun yaklaştığının belirtisi midir?İlk gebeliğim bilgi verir misiniz?
Mucize-11 Zulalkutluu söylemesi ayıp bende bu sabah özellikle su gibi yaptım büyük tuvaletimi bı kaç gündür var bende de maksimum kaç gün içinde dogururm 😂😂😂
Duyguuuu0 Zulalkutluu evet canım ben hamileliğim boyunca kabizdim dogumuma 1 hafta kala ishal oldum ve 1 hafta boyunca bu devam etti sonra suyum geldi doğuma gittim ve doğum yapacağın gün sende farkediyorsun vücudun çok şiş oluyor
Zulalkutluu Duyguuuu0 yaa gerçekten mi bi de geceleri uyandığımda kasıklarım ağrıyor ama çok şiddetli