Golgem26 canım selam bende de pko var 1,5 yıldır korunmuyoruz. Ben regl bile göremiyorum ilaçsız. Doktorum regl söktürücü verdi yine onu kullanıcam adetimin 3. Günü de klomene başlayacağım. 5 gün sonra da gel yumurtalarına bakalım dedi. Ama bana iğne vesaire demedi. Benşm de amh değerim baya yüksek bu arada 30 28 falan çıkıyor doktorum hatta ilk defa böyle gördüm bu kadar yüksek falan dedi. O yüzden de klomeni normalde günde 2 veriyomuş 1 tane kullan dedi bana. İnşallah işe yarar aşırı uyarılma olabiliyomuş amh değerim yüksek olduğundan. Tedaviyi duruma göre kesebiliriz de dedi😞 senin kaçtı amh değerin onu merak ettim