Kızlar 35+2 haftalık oldum. Dünden beri dış basur problemi yaşıyorum, şişlik var 2 tane ve acı veriyor oturup kalkmak zulüm.. Nasıl yatacağımı da bilemiyorum. Doktoruma yazdım anestol pomadı ve kortos krem verdi kullanmaya başladım. Sizlerin başına gelen var mı , nasıl başa çıktınız bununla?🫢 Bir de kremler ister istemez vajina bölgesine kayıyor oturup kalkınca, problem olur mu acaba?🙏🏻