Sudemude Bebeğim 2 hafta ileri gözüküyor normalde 34 haftalıgız ama 36 gibi bu durum erken doguma sebep olur mu?? Daha önce yaşayan varmı
nazile Sudemude banada doktor suyun fazla ve bebek 3 hafta önden gidiyo gelisimi dedi. fazla kilo almamalisin artik dedi. meyve,tatli,pilav makarna,karpuz vs. bunlari yeme dedi. ama erken dogum olmuyo cunku ilk cocugumdada 2 hafta önde diyodu doktor
Esores Bende 31 haftalıkken bebek 1.5 hafta ileride dedi alması gerekenden daha fazla kilo almıs erken doğuma sebep mi dedim hayır onla hiçbir alakası yok dedi sadece cok kilolu olursa normal doğuramazsın dedi erenle alakası yok yani şekerli şeyleri azaltın abur cuburları
Sudemude Esores Banada aynısını söyledi ama bilemedim sanki erken olucakmıs gibi geldi azaltamıyorum malesef iştahim cok acık:(