MutluluklaGelBebek Kızlar aşılamanın 10.günü bugün test verdim 1.20 çıktı iki gündürde idrarda negatif çıkıyordu zaten.. Bu şekilde olup 14-15.gün değeri yükselen pozitif olan var mı ? İlk aşılamamdı..
tatlibebegim_ MutluluklaGelBebek benim 12.günü hem testte hem kanda negatifdi 0.204 çıkmıştı yükselmedide