Herkese iyi akşamlar. Dün (37+6) çatı muayenesi oldum doktorum muayene sonunda nişanında ağzındaymış zaten o da geldi dedi ve bi kaç gün kanaman olabilir korkma dedi. 2 cm açılmam varmış haftaya doğurursun dedi hatta. Bugün akşam artan sümüğümsü kıvamda bi akıntım var hafif sarımtrak fakat oğlum hala karnımın üst tarafında gün içinde de ara ara adet sancısı şeklinde sancılarım oldu hatta birinde ne hareket yaparsam yapayım 10 dk sonra falan geçti. Doğum belirtisi değildir heralde di mi acile gitmem gereken bir durum var mı sizce. İlk gebeliğim olduğu için biraz tedirginim açıkçası🥲