NewMom___ selçukludayım kayınvalidem meramda oturuyor. Düğüne 1 ay kala eşim istifa etmek zorunda kaldı askerlikten. Yoksa Suriye’ye göndereceklerdi tekrardan ve ağrıda tek başıma kalacaktım bizde konyada ev aramaya başladık ev aldık kiracısı vardı içinde düğün günü çıkınca bir kaç gün kaynanamda kalıp evi tadilat yaptık . Çok değişik bir algıdalar gelini hizmetçi gibi görüyorlar açık açık söyledim ben hizmetçi değilim bir şeyi içimden geliyorsa sevgimden saygımdan yaparım ama hizmetçi gibi gördükleri anda hiç bir şey yapmıyorum sadece oturuyorum. Hatta bana görümcem sen çok güçlü dik bir karaktersin asla kendini ezdirmiyorsun laf ettirmiyorsun demişti. İlk aylarda çok uğraştılarsa şimdi evime gelmek istediklerinde müsaitmisin diye soruyor. Yada ben çağırmadan gelmiyorlar ilk zamanlar baskın yapar gibi her gün geliyordu 😂