Gamzetayfunn Ben doğum yapalı 15 gün oluyor ben doğum çantama koymamıştım lazımda olmadı çok şükür ben özelde yaptım ve hemşire bana sütünü sağmamız gerekirse pompayı getireceğim dedi devlette böyle mi bilmiyorum ama
Kumru_6694 Gamzetayfunn bnde özelde olacağım da lazım olursa uğraşmayalım dedim annemde bebek emer diyoe ama yeni doğan bebekler az emiyormuş , hastanede kullandınız mı pompa
summersu Kumru_6694 hastane tipi pompalar oluyor çekim gücü manuel’e göre oldukça kuvvetli. Hastane yardımcı olacaktır çantaya eklemeseniz de olur
Gamzetayfunn Kumru_6694 hayır kullanmadım çünkü hemşirelerin önceliği bebeğin emmesi onun için de ellerinden geleni yapıyorlar 💐