Arkadaşlar selam. Uygulamadaki bildirimler nasıl kapanıyor, hamileliğim sonlandı, hamile değilim seçeneğini seçiyorum ama eski girdiğim bilgilere istinaden sürekli bebekten mesajlar, bildirimler geliyor, üzülüyorum. Uygulamayı silmekten başka yolu yok mu?