Muazz teşekkür ediyorum 25 haftalık acil serklaj oldum şuan 32 haftaligim ameliyat olalı iki ay oldu bugün ikiz gebelik benimkisi yatıyorsun sadece wcye kalkıyorsun duş ılık suyla çok kısa süre kalıyorsun varız corabi kullanıyorum sürekli yattigim için vs vs şeyler kolay dgl zor bir süreç en azından benimki öyle ama değer çünkü 8 yıldır bekliyorum ameliyat olmanız gerekirse guvendgnz bir hekime olun bu riske değer