Yaz olduğundan ve gebelik hormonlarından dolayı kaşıntı alerji durumu olması gayet normal doktorunuzun önermediği kremi asla kullanmayın cilt içine çektiğinden bazı kremlerdeki etken maddeler bebeğe zarar verebilir. Duş yapabilir bene yağı veya aloa vera jel sürebilirsiniz (aloa verayı dolaba koyarsanız soğuk cildinizi rahatlatacaktır) ama muhakkak doktora başvurmalısınız