Adyokisimsiz Dugme3 kan pıhtılaşmasi olabilir tehlikeli bir durum bana doktor iğne verdi 10 gün kullandım benimde bacaklarım ayaklarım şişti sezeryanda bacaklara pıhtı atma riski var ondan kan sulandırıcı kullandım artık herkese veriliyor diye biliyorum
zeynepdurunun_annesi Dugme3 ben doğumdan bir çıktım içim resmen susuzluktan ölmüştü 😂 o kadar çok su içiyordum ki sontaya yetişemiyorlarsı 😂🙈 çok şükür onun şeyiyle attım
Dugme3 zeynepdurunun_annesi sondamı ayaga kalkana kadar 4 kere defiştirdiler ama ayagım eve gelnce fena sısti
zeynepdurunun_annesi Dugme3 onu bilemiyorum şişlik hep vardı aman aman şuram şiş demedim ama 1 ay sonra anca yüzüklerimi felan takmaya başlamıştım
Yorgn Dugme3 arkadaşların dediğine ek olarak kafan aşağıda ayak yukarda olacak sekilde bol bol uzan ben öyle attim
Mhande Dugme3 1 hafta içinde kendiliğinden geçti bol bol su içtim şuan eski kilomdaym 20 gün önce sezeryan doğum yaptım hiç bi yerde ödem şişlik yok çok şükür siz de bol bol su için sıvı tüketin
Smyycshn Ben de 4 gün önce doğum yaptım varış çorabını bir hafta mutlaka giymemi söyledi doktor. Ayaklarım içinde davul oldu. Kaç güne geçiyor tahminen bu şişlik
Dugme3 Smyycshn ayaklarını yukarı kaldır biraz benimki öyle indi biraz biraz bide arkadaşların dediği gibi su çok içiyorum saolsunllar çok yardımcı oldular