Busakturk Kızlar 25 haftalık hamileyim bugn farkettm ki resmn baya kararma olmuş sizde de oldumu dogumdan sonra geciyomy ne yapmak gerek
nurtrkmn Busakturk Ya bende de acayip şekilde kararma var 😩 Öncesinde de hafif vardı ama hamilelikte iyice arttı. Doğumdan sonra beyazlatıcı kremlerden falan denemek istiyorum ben geçmezse eğer. Çene bölgemde de lekelenme oldu hep 😞
Busakturk nurtrkmn ay bekarken hafifti cok normal sekilde ne kremler aldım fayda etmemisti keske su cok faydalı diyen olsada en azından dogumdan sonra kullansak bu baska bi olay sjsj
nurtrkmn Busakturk Vallahi internette bazı kremlere o kadar çok iyi yorumlar var ki , ama bünyeden bünyeye değişiyor işte kimisine iyi geliyor kimisine fayda etmiyorr
beyzatlas Benimde koltuk altımda kollarımda kararma oldu bebek çil atmış diyolar ne kadar doğru dedikleri bilmiyorum ama bu kararmalar için glikolik asit öneriyorlar ben licapenin kini aldım kullanmaya başladım
nurtrkmn beyzatlas Evet koltuk altımda da oldu beniim Doğumdan sonra o tarz kremler emzirme dönemini etkilemez değil mi, ne zaman kullanmaya başladınız
Busakturk beyzatlas şuan gebemisiniz hamilelikte kullanılanilir mi arastırın ben dogumdan sonrasına başlarım çözümlere
Busakturk nurtrkmn evet ya cidden ben de iyi gelen kremlerden aldım gebe kalmadan önce hafif için ona bile fayda olmadı simdi imkansız herlde sjsj
beyzatlas Busakturk 38. Haftadayım çok şüpheli yaklaşmıyorum şahsen ona bakarsanız makyaj da yapıyoruz herşeyin içinde kimyasal var
Deletedmom0071 Kendiliğinden geçmiyor maalesef. Ona uygun merhemler var ben de cildiyecime danışmıştım. Doğumdan sonra gel vereyim dedi 🌸