36+5 haftalik gebeyim sabahtan beri 30 40 dk arali sanciyla acile gittim ve sancilarim çıktı çatı muayenesi oldum nişanim geldi muayaneden sonra ve serum verdiler eve gonderdiler şuan bile sancim çok yarın sabah doktoruma gideceğim ebem bugün de olabilir 1 hafta sonra da dedi aglamakliyim korkuyorum