Elifdemirakkan ya canım ben 25 haftalık hamileyim 172 boyundayım 10 kilo aldım 58 le kaldım şu an 68 im beni kim görse kuaförümden arkadaşlarıma kadar ay sende hamile misin çocukta sorun yok dimi 2 aylık yeni dimi falan gibi şeyler söylüyor hatta geçen gün enfeksiyon doktorum hiç kilo almamışsın sanırım iç karnın var demişti doktorum hiç bir sıkıntı olmadığını söylüyor zaten bebeğin kilosu da iyi ... Bende acaba bişey mi var diye düşünmüştüm sonra saçma geldi iç karnımız geniş büyük ihtimalle 😂😂😂😂