Bahar-1 estağfurullah, hayır minder falan koymadım, bu polar uyku tulumları varya direk sarmalı , kış olduğu için bir süre onu kullandım , sonra hiç bişe koymadım. Kendi minderi yetiyor tam yatış pozisyonunda 😇 puset takılmıyor . Ama hafif , ben rahatça sezeryan olmama rağmen hem bebeğimi hem arabayı alıp cikabiliyordum