Malum doğum çatlakları herkesin olmazsa olmazı. Bende de karın altından hafif uyluk kısımlarına kadar gelmişti. Ama hiç umursamadim. Sonra bi gün aklıma esti, maderise diye krem var onu sürdüm baktım sanki hafif gitti gibi oldu. Neyse dedim hele bi iki deniyeyim. Kızlar inanır mısınız çatlak resmen ten rengine döndü yavaş yavaş ve ben şok. Eğer düzenli kullanirsam bi iki hafta içinde tamamen bitmesi olağan. Tesadüfen deneyeyim derken catlaklardan kurtuldum resmen. Ama hamile şekilde kullanılır mi mutlaka doktora danışmak lazim🌸