zeyy7447 Kızlar reglime 1 gün var ve idrar yolu enfeksiyonum şuan yoğun. Test yaptım baya koyu çizgi ile pozitif çıktı sizce enfeksiyondan dolayımı pozitif çizgi çıktı???
Aykem zeyy7447 bnmde öyle olduydu bndede aşırı kaşımtı vardı ölecektim kaşıntıdan. Resmen kaşımaktan kanattım sonra test yaptım pozitif
Bebegim3444 zeyy7447 enfeksiyondan dolayı cift çıkmaz. Hayırlı olsun 🥰 ama tavsiyem hemen kan verip doktora görün önlem alırlar. Cunku enfeksiyon tehlikeli
zeyy7447 Aykem internette okudumda enfeksiyondan pozitife çıkabiliyormuş tereddütte kaldıım o yüzden 😊
Kardelenerol zeyy7447 pozitif çıkınca gebelik harici herşey aklıma geldi sevinemedim ama hamileyim 38 haftalık insan emin olamıyor 😄