Tugbazdmr aktardann veya internetten bulabilirsin. Bozulacak birşey değil tekrar kullanılanilir. Ben gebe kalmak içinde kullnamıştım. Şimdi de doğum için kullanacağım. Allah nasip ederse 🤲🤲 belki biliyorsunuzdur ama. İçme suyuna Meryem süresi, ayetel kürsi, felak, nas okuyarak bir şişe de bekletebilirsiniz. Doğum zamanı elinizde hazır olur. Otu yıkayarak suyun içine koyar, suyundan da içebilirsiniz. Rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲 38 haftamdayım. Dua eder, dua beklerimm🤲🌸