bsraa16 Merhaba. Bizim otopark ağaç altı bizde arabayı oray bırakıyoruz ama ağaçtan mı anlamadım arabanın her yeri küçük sarı benek benek olmuş. Sanki çil gibi böyle ama her yeri. Nasıl çıkar çözümünüz var mı acaba yıkattık çıkmadı