aslanprenses_ Kızlar içecek olarak ne tüketiyorsunuz? Ben sadece su, ayran ve maden suyu içiyorum. Diğer içecekler hep sağlıksızmış gibi geliyor. Arada şöyle asitli bir şeyler ya da şekerli bir şeyler içmek istiyorum ama kendimi tutuyorum. Siz ne yapıyorsunuz?
zeynozey aslanprenses_ bu sıcaklarda soğuk içecek çok istiyo insan reyhan şerbeti, nane şerbeti, limonata dolaptan eksik etmiyorum valla bende eşimde gidip gelip içiyoruz😂
Aysee1123 aslanprenses_ Şahsen ben normaldeki yeme içme düzenime devam ediyorum. Su, ayran, kefir vs bunları içiyorum elbette ama canım çektiğinde asitlide içiyorum şekerlide içiyorum yani. Çayı kahveyide dozunda içiyorum zaten fazla düşünmüyorum açıkçası
cokkasmabeabi aslanprenses_ Allah ne verdiyse 😂 ama taktım soğuk kahveye onu yapıp buzlarini yiyorum ferah ferah iyi gidiyor
gamzecgr aslanprenses_ genellikle kefir,ayran,meyve suyu ama arada kola içtiğim oluyor içim yanıyor çünkü
Happydef aslanprenses_ çok canım istediginde asitli içecek de içiyorum az bişey yani oda ayda bir bile değildir