Baby187 ben Eray Balcan takipçiyim bu hastahanede doğum yaptırıyor Eray beyin doğum Yapan bikaç hastasına mesaj atmıştım genel olarak hastahaneden memnun kaldınız mi diye kimse olumsuz bişey yazmamıştı ama burada birkaç yorum okumuştum temiz değil doğum anında ebe hemşire azarlıyormuş diye bunları da sordum mesaj attığım kişiler bana hayır böyle bir durum yaşanmadı dedi