Selam kızlar bugün bişe fark ettim afedersiniz ama popomun içinde biraz üstte et parçası gibi yumurta gibi yuvarlak o kadar da büyük değil aslında bı şişlik var yuvarlak şekilde ne olabilir o bazen otururken batma gibi oluyo ama agrimiyor korkmaya başladım ne olabilir hatirlarsaniz ağdaya gitmiştim her yerim özel bölgem dudakları şişti demiştim ondan kaynaklı olabilir mi 😔