kubraaksoy Kızlar ilk kontrolunuz doğumdan ne kadar sonraydı ve nasıl geçti ne yapıyorlar nasıl muayene ediyorlar
Emineedrk kubraaksoy 5. Gün kontrolümüz vardı dikişlerime baktı doktorum sadece sonra 40 gün sonra tekrar çağırdı 40. Gün hem alttan muayene etti hemde dikişlerime baktı
Alposannesi14_ kubraaksoy 1 hafta sonra gittim ameliyat yerine baktı ultrasonda rahmime baktı o kadar canım
Yenianne7 kubraaksoy 3 gün sonraydı sanırım karından ultrasonla iç dikişlerin rahmin filan durumuna baktı üstte zaten dikiş olmuyor. Sıkıntılı birşey değil
sozer1 Feyzaclk rahim içine bakıyorlarmış benim ilk doğumumda doktorum bakmamıştı bu ikincide farklı doktora gidiyorum bilmiyorum bakarmı