benim de 4 yaşında bir kızım var ve şuan ikinci bebeğime hamileyim.. bizimki planlı bir gebelikti ama beni de aynı süreçlerden geçecek olmak tedirgin ediyor ve gözümü korkutuyor.. bunu sürekli aklıma getirmiyorum, 15-20 günde bir gelip gidiyor bu düşünce ama aşırı hareketli kızımla ve yenidoğan bebeğimle beni ne derece zorlu günlerin beklediğini düşünmek yıpratıyor zaman zaman