Fatma02 merak etmeyin bende aynı sorunu yaşıyorum doktorum karin çevren 33 haftada kalmış dedi ben 38. Haftaya geldim neredeyse. Kilosu da 2500. bi hafta sonra tekrar gittiğimde biraz gelişme var yavaş da olsa bekleyebiliriz dedi. Doktorum bende küçük bebek doğurdum korkma küçük bebek daha hızlı toparlar dedi bana da. Bebegim hala ters olduğu için 40. Haftaya sezeryan günü verdi o güne kadar bekleyelim iyice gelişsin öyle alalım dedi sağlık sorunu yoksa korkmayın sadece biraz minnak olabilir 😊