zeynepnilda12 benim ki uzun sürdü ya zorluydu baya hayatı tehlikemiz falan olmuştu aetik gece 11 de beş cm acilmam vardı Sabaha karşı doğurdum 25 dikiş vardı en aşağı 👀👀Doğumundan sonr aoturms sürekli dikişlerin çok çeker ettini yürü gurudukce acilirsin alışırsın dikislere