ozzlemk Henüz doğuma var daha almayı düşünmüyorum ama bir yakınımdan duymuştum türkiyedeki herkes mustelayı gözü kapalı alıyor ama yurtdışında önerilmiyor demişti o yüzden mustela almayı düşünmüyorum sende daha farklı şampuanlara bakabilirsin bende ıncia yada iva natura ya bakmayı düşünüyorum