trkgzmakgzl Kızlar merhaba. Bugün 5. Haftama girdim. Kasıklarımda hafif sancı var sanki regl olacakmış gibi bir ağrı ve hafif lekelenme olmuş, kan gelmiş. Sizce neden olmuş olabilir? Düşük olduğu zaman böyle mi olur?
gamzecgr trkgzmakgzl yani iki seçenek var ya düşük riski ya da yerleşme acile gitmeniz lazım mutlaka Protestan ilaç başlatırlar
Selinmoon trkgzmakgzl benim de 6+4’de oldu yani 2 gün önce peçeteye geliyordu hemen doktora gittim progestan verdi
Elif522834 Regl ağrısı gibi ağrı çekmen normal canım benim de öyle oldu hatta lekelerim geldi ama bebiş yerleşirken olurmuş 🥰 aşırı bir kanamam yoksa ve kan şeklinde değil de kahve rengi yada soluk pempe hafif lekeyse korkma. Ama yoğun ise acile gitmeni öneririm. Güzel düşün güzel olsun ❤