gizem-37 Kızlar dün nişanım gelmişti.Bugün ¾ saat adet ağrısı gibi sancı çektim tam duş aldım hastaneye geçicektim.Sancım kesildi.Bu durumu yaşayan var mı?Tekrar gelen oldu mu böyle olupta
Duygrn gizem-37 ılık duştan sonra kesildiyse yalancı sancıdır. Gerçek doğum sancısında kesilmez ve daha da şiddetlenerek artar. Doğuma yakın yalancı sancılar da gayet normal
Deletedmom0071 gizem-37 gerçek doğum sancısı ılık duştan sonra açılmaları arttırdığı için sancı sıklığınızı arttırır. Bu yüzden kesildiyse daha doğum başlamamış demektir
Deletedmom0071 gizem-37 nişanınız da gelmiş o zaman doğum sancısı olabilir 5 dakikada 1 e ünene kadar bekledikten sonra hemen hastane gidin. Lütfen kronometre tutun. Doğum sancısı her yere vuruyor ve çok ağrılı. Dayanmanız lazım 🌸
gizem-37 Deletedmom0071 çok teşekkür ederim 💖Ama bu süre tutmayı ben hiç anlayamadım.Çünkü girdi ağrı 1 saat önce bacağımdan ama hiç durmuyor mesela.aralıksız ağrıyor bi saattir
Deletedmom0071 gizem-37 yok bu regl sancısı gibi kasıklarınıza vurcak. Vurduğu anda anlarsınız zaten onun doğum sancısı olduğunu. Kasıklara vuran ağrı için zaman tutun 🌸