Premsesko normal ilk baslarda Bende 2 ağustosta gittim 28 agustosa randevum var ultrason ayrıntılı sen istersen 15 günde bir sıra alabilirsin ama gerek yok kendini kötü hissetmiyorsan yat dinlen evde ben dinleniyorum çok ağrılarım var sanki son aylarim gibi iş göremiyorum şimdiden böyleyim son ayımı düşünemiyorum işte sende kötüyü düşünme beni görsen saki dış gebemisin bebekte biseymi var dersin az dolandimmi Bende sancı tutuyor bisefer eşimle az eğlenceye gittik az yürüdüm sadece eve geldim sancı tuttu o sancıyı 2 gün boyunca zor attım dinlene dinlene bebeğim annesinin yorulmasın istemiyor şimdiden benle ilgilensin diyor 😁🤣