Merope Sevgili arkadaslar merhaba.. Öncelikle 40 haftamizi yarin dolduruyoruz ve bugun muayenem vardi yine. Şayet minigimiz pazartesi gunune kadar gelmezse sezeryan karari aldik, sabah kavusacagiz Allah nasip eder ise.. Pek cok baslik var bu konuda fakat taze bilgilere ve tavsiyelere ihtiyacim var suan. Ilk sorum; epidural sezeryan olacagim icin tavsiyeleriniz neler? Ikinci sorum da; yanimda annemin ya da kayinvalidemin degil yalnizca esimin kalmasini tercih edecegim, sorun yasar miyim? Herhangi bir sebeple annelere ihtiyac duyar miyim? Vereceginiz guzel bilgiler icin simdiden cok cok tesekkur ediyorum ve hepimizin yavrularimizi saglikla kucagimiza almamizi diliyorum..
Zeliha66 Merope canım annen kalsa daha iyi bence. Cünkü sen hemen ayaklanıp bebeginlr ilgilenemiyceksin annen yardımcı olur emzirmede bile birinin tutup gögsüne vermesi lazım. Gündüz esin gelsin gecede annen kalsın yanında🤗
deletedmom734 Merope Bende perşembe sezeryan olacağım inşallah annem duracak yanımda aslında ilk başta eşim olsun istemiştim ama yakın zamanda bebek sahibi olan bir arkadaşımıza ziyaretimiz sırasında eşimin bebeği kucağına alma girişiminden sonra vazgeçtim 😂😂 o gün zaten bende bir panik olacağım en iyisi annemin yanımızda olması... erkekler ne yapılacağını belki bilemeyebilir arkadaşın dediği gibi sabah eşiniz gelsin akşam anneniz kalsın... epidural olacağım bende ♡ hayırla kucağınıza alın inş
Dimple23 Merope eğer eşiniz becerikli biriyse çok güzel ilgilenir sizle zaten sizde ayaklanacaksınız hani yatıp kalmıycaksınız emzirme de işk seferde birinin yardımı gerekir sonrasında herşeyi kendşniz yapmanız şzım zaten ben ilk grcemde bebeğimin altını bile değiştirmiştim ...annemde çok güzel uyuyodu yanı da 😂dedim bidaha doğum yaparsam eşimle gidicem
Deletedmom35 Merope yanımda eşim kaldı ve çok rahat ettim bence eşiniz kalabilir yani ben bir sorun yaşamadım ☺️ Sağlıkla kavuşun yavrunuza 🙏🏻💐
Merope Zeliha66 Annelerin destek olabilecegi noktalarda hemsireler devreye girebilirse sorunumuz cozulur mu acaba diye dusunmustum de 🙈
Merope deletedmom734 Insallah saglikla kavusalim, guzel haberlerinizi bekliyorum sizin de.. Doktorum epidurali tavsiye etti spinaldense. Deneyimli arkadaslarin altin tavsiyelerini bekleyelim birlikte :)
deletedmom734 Merope amin inşallah benim doktorumda epidural tavsiye etti.. çok heyecanlı ❣ umarım güzel geçer
Merope Zeliha66 Bugun benimle ilgilenecek olan hemsire ile tanistim aslinda, gece beraber yuruyecegiz bol bol dedi 🙈 Ben de sıkca gorusuruz ihtiyac aninda diye dusundum ama yurutup birakadabilir demek ki :))
Zeliha66 Merope benide ilk hemsireler yürüttü pedimide onlar degistirdi kanama kontrolü yapacaz diye ama bebegim küvezdeydi süt pompası hakkında hic bisey söylemediler pompayı odaya birakip gittiler annem cagirdi gelin gösterin şöyle böyle diye takmasıni calistirmasini gösterip geri gittiler. Gerci annenle ayni sehirdeyseniz anne gel desen hemen gelir
Mervekaya Merope ilgilenir tabiiki.hemsire ama mesela bebegi her alt acmasinda veya her emzirmenizde yaninizda olmayabilir. Baba yeterli olursa bu durumda anne ve ya kayinvalideye gerek kalmaz. Esinize guveniyorsaniz götürmeyin kimseyi yanınızda
Merope Zeliha66 Tabi gonul istiyor ki her sey yolunda gitsin, kimseye mumkun oldugunca ihtiyac duyulmasin.. Ama sanirim bu pek de kolay olmuyor 🙂 Tesekkur ederim degerli tavsiyeleriniz icin.. Epidural ile sezeryan olan annelerimiz de sureci anlatabilir mi biraz rica etsem?
Arenbebek Carsamba sezeryan olucam Bende annemler ilk 1 hafta kalicak annemler gidince kayinvalidem kalicak enazndan ayaklanip bebeisimr alisana kadar tecrubeli biri olmali yaninda esilerde sonucta tecrubesiz oluyor . Yaninda biri kalirsa rahat edersin canim
Merope Arenbebek Siz de saglikla atlatin bu sureci insallah.. Yanimizda bilirkisilerin olmasi onemli anladigim kadariyla :) Sezeryan hic dusunmezken o yola girmis bulundum, Allah yardimcimiz olsun 🙄
Merope Dimple23 Ben de aslinda esime bu konuda guveniyorum, titiz ve dikkatlidir. Umarim sakin bir surec olur, şu son haftada biraz agresyonum yukseldi cunku. Sanirim uykusuz gecen geceler ve her kafadan cikan sesler yordu beni biraz.. ☺
Dimple23 Merope 3 defa sezeryan oldum genel oldum şimdi 4. Olucam yüne genel istiyorum ğanik atağım var ameliyat hane ortamına dayanamam
Merope Dimple23 Siz baya deneyimlisiniz bu sezeryan konusunda o zaman ☺ Cok tesekkurler tavsiyeniz icin..