nurtrkmn Kızlar ya öncesinde simsiyah olan saçlarım, hamilelikte iki tarafımdan beyazladı ve az da değil😞 Doğumdan sonra saç boyamanın emzirme döneminde bi zararı olur mu acaba
NewMom___ @nurtrkmn ben kurban da boyamıştım ama dikkat ederek iki kat maske havalandırılan ortam ve çok bekletmedim boyayı kafam da kendim yapıyorum zaten boyamı birde saçından tamamen arındırman gerekiyor boyayı yani bunlara dikkat ederek yapmıştım boyanın neden onerilmediğine gelecek olursak ya bebek anne karnında oksijensiz kalıyormuş o yüzden önerilmiyor ben mümkün olduğunca solumamaya çalışmıştım