Damlacaa onca korunmana rağmen hamile kaldıysan vardır yüce rabbimin bi bildiği. Buda senin sınavın öyle düşün , ya aldırıp kalıcaksın bu sınavdan yada devam edip sen herşeyin iyisini hayırlısını bilensin diyip allaha sığınıcaksın. Bende 6 sene üzerine hiç hesapta planda yokken eşimle nerdeyse birbirimizden vazgeçtiğimz anda aile bağlarımız son derece zayıfken hamileliğimi öğrendim. Şuan 8 aylığım hala geçmişe dönüp baktığımda nerde dikkatsizlik yaptık acaba diye sorguluyorum kendmi çünkü hiç şüpheye düştüğümz bi an olmadı. Bide 6 senedir korunuyoruz neyi eksik veya yanlıs yapmış olabilirz? 6 senedir olmadıda neden simdi oldu ? Hala cevaplıyamıyorum bu soruları. Sonra diyorumki Allah ol dedi ve oldu bunun nasılı niçini yok. Bizim için hayırlısı böyleydi biz istesek niyetlensek bu kadar duygulanmazdım 2. Cocuk olayına. Ama tamamen süpriz gelişmesi sanki allahın bize armağanı gibiydi kendinize gelin siz cok azıttınız deme şekliydi sanki. Şimdi son 1 ayım var ve hepimize hayat enerjisi oldu yeniden aile oldum elhamdüllillah