6+1 olduk ama iki gündür bulantı mafetti🙁Yarın kaçta kotrolüm var. Siz neler yapıyorsunuz?
Derara Ahh ah kelin ilacı olsa başına sürermiş 😅
Yenianne7 eyvah eyvah o zaman🙈