Hamile kalamadan 1 yıl önce yaptırdık. 2. Yılda yeniledikten sonra hamile kalırsan faydalabilirsin demişti muhasebecimiz bizde öyle yaptık. Şuan 12. Haftadayım özel hastaneye gidiyorum sürekli her muayene ücretine sadece 15TL ödüyoruz ne yapılırsa yapılsın başkaca bir ücret verilmiyor. İkili tarama yaptırdım oda ücretsizdi. Doğumum da ücretsiz olacak. Ben çok memnun kaldım tavsiye ederim