_Buse_0505 valla benim yakınım 1 2 ay önce Anka’da doğum yaptı 7 cm açılma olmasına rağmen sezeryan doğuma almak için direttiler o ekstra para ve o parayı doktor alıyomuş o yüzden kozda normal doğum yapcam diye tutturdu götürdüler kuzun beline vurmuşlar sürekli vurmaktan şişmişti beli ayağa kalkamadı 1 hafta 2 3 saat sonra bebekle kızı getirdiler nerede diye sorduğumuzda azarlayıp attılar en son da doktor doğurdun ama ağzımıza sı*tn kelimesi kullandı çok berbat bi hastane