Reçel yiyordum birden boğazıma atıldı ve nefes alamadim çok kötüydü ya zor bela nefes alabildim şimdi iyiyim ve kendimdeyim ama çok korkttum ve nefes alamayacagimi düşündüm bebeğime birsbey olmamıştır değil mi bir dakiak sürdü mu nefes darligim biilmiyorum bebeğe zarar vermemisimdir değil mi istemeden