Gunay_2412 Ben bu gun bi yaramazlık yaptım. 6 ayı bitirmenin şerefine bi MC menü yedim ve iki bardak kola içtim. Şimdide çok endişeliyim bi şey olurmu bebeyimin ilerlemisende problem yaşarmıyım🥺
aslanprenses_ Gunay_2412 bende hamburger yedim ama kola içmiyorum. Elitlerim hiç ara vermeden hamileliklerimde kola içtiler. İçini ferah tut hiç bir şey olmaz 🥰
Birkucukprens Gunay_2412 ilk gebeliğimde de yedim içtim bunda da arada yiyip içiyorum döner hamburger patates kızartması kola vs sık olmasada birşey olmaz bnce arada nadir şeylerden. Olacak sa da bahane olur
Svd12345 Gunay_2412 eltim bütün hamileliklerinde şişe ile kola içerdi, şuan hamile değil günde iki defa iki buçuk litrelik kola alır.. yani çocukları da maşallah çok sağlıklı..
guzelanne01_ Gunay_2412 kız nolacak ben 9 ay yedim içtim Dr kağan koçatepenin gebelikte fasfood kola yeme içme videosu var izle detaylıda anlatıyor
Svd12345 Gunay_2412 yinede dikkat etmekte fayda var cnm . Herkes aynı değil ona bişey olmaz, başkasına olur 🤷
sevgi9654 hiçbir şey olmaz hamileliğimin başından bu yana yiyorum içiyorum(32+1’im) pizza,hamburger, döner, çiğ köfte, kola vs hamileliğimde özellikle yemediğim bir şey yok. tabi sık sık yemiyorum. ayda 4-5
Pofudukkbulutt Gunay_2412 ya birde başlığa koskocaman yazmışsınız zaten bu posta girmeyen birinin bile canı çekebilir düşünceli olun ya…
Gunay_2412 Pofudukkbulutt Burda insanlardan endiwelendiyim bir weyle ilgili bilgi ariyorum linclemeye yer ariyosunuz siz qaliba. Ayrica sosyal medyanin neredeyse tamaminda yemek reklamlari oluyo benimkimi batdi sana
Pofudukkbulutt Gunay_2412 valla başlığa koskocaman yazmışsınız zaten sende düşünce olsa başlığa yazmazdın ayrıca sosyal medya kullandığımı nereden çıkardın? Kaç kişinin hakkına girdiniz bilmiyorsunuz ama ben hakkımı helal etmiyorum..
GizeemArslaann Doktorum bana günde 1 bardak cola içebilirsin demişti. İlk defa içmişsin 2 bardaktan bişey olmaz bence🥰