Ebubekir Merhaba arkadaşlar bu gün doktor kontrolüm vardı 36 haftaya Yen'i girdik nasipse on gün sonra sezeryanla Doğum yapıcam fakat bu gün doktorum bana bebeğin böbreklerinde genişleme var dedi çok korkulacak bişey değil doğunca düzeliyor genelde dedi böyle bi durumla karşılaşan var mı acaba ?
Nupelda Ebubekir benim oğlumdada vardı 21. Haftada öğrendik oğlum şimdi bir aylık hiçbir sorun yok şükür
Sobe Benim kızımda varmış her iki böbreğinde doğduktan sonra öğrenmiştik. Çocuk nefrolojisine götürmüştüm. Eğer genişleme büyürse ameliyat olucak en kötüsü bu ama çok büyük bir ihtimal düzelicek demişti ve öyle oldu düzeldi her iki böbreğimizde 1 yaşına kadar. Şimdi çok iyiyiz maşallah 🧿