Herkese selam 37+0 ne gelen var ne giden normal doğum yapacam bekliyorum geçen doktora gittim her an gelebilir her şeye hazırlıklı ol dedi ama benim kızım inatçı çıktı galiba gelmiyor 😂Doğumdan biraz korksamda olsun sonunda kızımı kucama alacam diyorum bakalım ne zaman gelecek sizlerde durum ne 🙃🙈