ben bugün acile gideceğim daha nst çekilmedi bana ara ara sancı giriyo şiddetli belimden alt kasigima doğru karnim 5 parmak aşağı indi bebek hareket ettiğinde bacak aramda gıdıklanma ve makat bölgemde elektirik çarpma hissi oluyo bugün iki dün 1 kere akıntım oldu şeffaf beyaz akıntı 1 2 damla geldi doğuma alirlarmi acaba çok merak ediyorum 36+2 yim