Kbr3417 annesi53 ben unal hocaya gidiyordum onda da mart aynda dogum yaptim cok ilgili bir doktor ve cok guven veren
Yagmurun2 annesi53 arkadaşım doğumu yaptı o hastanede dokdorda oydu aynı şekilde çok memnundu gizem hanımda iyidir medical de konakta da firdevs hanım pişman olmazsınız
Firstmomfirstchild Hic gitmedim medicalparka ama kocaeli medicalparkin doktorları pek önerilmiyor. Hastnenin görünüsü var sadece 😊
annesi53 Firstmomfirstchild alla alla neden acaba bende baya kalabalık diye duymuştum hatta ünal hocanın randevuları hep ileri tarih
nurbanu-y annesi53 Ünal hoca müthiş bir doktor bana eli çok hafif diyorlardı bence gerçekten öyle çok şükür hiç ameliyatlı gibi değildim hastaneden eve çıktıktan sonra bir gün bile yatmadım biraz da bünye meselesi tabi ama doktorun payı da çok büyük
annesi53 nurbanu-y kesinlikle katılıyorum doktor çok çok önemli ünal hocayı hep övüyolar sezeryan olcam kasımın ilk haftası bakalım nasıl geççek bende merak ediyorum :)
nurbanu-y annesi53 maşallah ben ilk doğumumu yaptım Ünal hocayla çok korkuyordum ama herşey çok güzel geçti🥰