Canslayd 3 kez başıma geldi ilki 7 haftalıkti kalbî durmuştu kürtajdan 2 ay sonra ilk oğluma hamile kalmıştım onu da 38 haftada kaybettim anne karnında kalbî durmuştu ölü doğum olmuştu genetik test pıhtılaşma testi bağışıklık testi yapılmıştı hiç bir sorun çıkmamışti sezaryenden 6 ay sonra ikinci oğluma hamile kalmıştım çok şükür oğlum doğdu 25 aylık tekrardan bebek istedik hamile de kaldım ama onu da kaybettim 34 gün önce,7+4 te kalbî durmuş iğne kullanıyordum ama nasıp değilmis rabbim sabr versin kucağını Tekrardan doldursun inşallah muhtemelen size suni sancı verirler doğum yaptirirlar haftam kürtaj için büyük çünkü 🤲