SELb Kızlar son 1.5 saattir vajinam içeriden kesiliyormuş gibi acıyor ara ara karnımda kasılmaya başladı. 40. Haftanın basindayim hastaneye erken bir şekilde gitmek istemiyorum. Dogum başlangıcı mı lütfen bilen yazsın
leila1 SELb adet sancısı gibi dediler bana bele ve kasıklara vuruyormuş ama herkesin aynı olmaz sonuçta. Kasılmalarınızı sayın, tedbir amaçlı yine gidin isterseniz