Kızlar 24 yasındayım ıkıncı gebelıgım hamileyken bobregım de genısleme oluyo kızım da olmustu ama bı sorun yoktu bu seferkı hamılelıgımde bobrek agrım oldu ve yandan kateter bagladılar bobrege o şekilde ıdrar cıkıyo kısacası baglatmak istiyorum korkuyorum bı daha hamıle kalmaya bobregıme zarar gelır dıye tırsıyorum annem zaten diyaliz hastası ben de ondan dolayı daha cok endıselenıyorum ıste izin verırler mı baglatmama sızce